Gäsp!

Blir så matt. Jag sov jätedåligt i natt. När klockan ringde 07.30 var jag medvetslös nästintill. Jag pallrade mej upp iaf och åkte iväg på matte till kl 09. En halvtimme senare var jag hemma igen för Maj (läraren) var så klart sjuk. Och jag som verkligen har kört fast igen! Det får nog bli Jocke en vända till... Måste vara klar med kapitel två den här veckan oxå. Som om det inte vore nog med det krånglar a-kassan oxå. Det är helt omöjligt och förstå sej på dom. Och inte gör dom det lättare för en att förstå heller. Så jaa, just nu är jag rätt så less. Snälla, ge mej ett floristjobb och all den här skiten är löst!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja,men plantera om blommor är väl en lek för dig? =) Igår var det nog runt 20 grader här med,hur härligt som helst i solen! Idag har solen knappt visat sig, men ändå varit rätt hyffsat...

2009-04-26 @ 20:37:03
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, igår hände det massor! Så nu är de mesta förberedelserna gjorda, så IMORGON kommer grävaren och gör oss ett hål i marken för grunden! Så nu står det inte på!

2009-04-26 @ 22:00:44
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just ja, det gjorde jag... men var samtidigt så osäker på vilket datum, om det var 17-18-19... haha... Vad har hänt med din blogg, är det full fart i Hedemora?

2009-05-06 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0