Var är han?

Var sjutton är Fredrik nånstans?? Jag messade honom två gånger igår men han har ännu inte svarat. Det kan säkert finnas vilken enkel förklaring som helst på det men klart att man blir fundersam. Han brukar ju ALLTID svara även om det kan ta ett tag ibland. Ska försöka ringa honom bara klockan är lite mer. Just nu är det alldeles för tidigt med tanke på att klockan bara är nio. Ovanligt att jag är uppe då men det beror helt på att jag har sovit jättedåligt i natt och drömt en massa hemska drömmar. Kan konstatera att jag inte på några vilkor vill att Fredrik ska försvinna ur mitt liv. Trots att vi sällan kan ses så vill jag inte förlora honom för allt i världen. Just därför blir man lite ororlig då han inte hör av sej. Är allt som det ska verkligen? Aja, förhoppningsvis får allt ett svar om ett par timmar...
Denna dag är inte heller fyllt med något särskillt. Som sagt, jag håller alla dörrar öppna få se vad som händer.
Jag tror iaf att det blir frukost nu. Så tiden går lite snabbare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0