Torsdag och snart helg!

Helgen börjar närma sej. Sköönt! Jag täckte upp för Malin idag på förmiddagen så jag gjorde 8-12. Tungt att gå upp redan vid 5.15 med tanke på att man har haft sovmorgon två dagar på rad nu. Jag fick ta emot alla varor på morgonen, pricka av och scana in på datorn och föra över till kassan. Inget som kommer att vara min huvuduppgift framöver men bra att kunna iaf.Det kändes som att jag hann med ganska mkt på mina fyra timmar fast ändå känner jag inte att jag ger tillräkligt. För att få uträtta allt som jag skulle vilja hade jag nog behövt några timmar till per dag.
Efter jobbet träffade jag Tess iaf. Vi gick på kupolen där vi oxå träffade på Martina en stund. Jag vet inte om ni vill gå ut med det men jag säger iaf grattis än en gång =) Fast det var en väldig uppståndelse där ett tag =) haha!
Men där kan man verkligen snacka service! Jag och Tess åt på tacobar sen. Martina gjorde hos oxå sällskap innan hennes buss gick hemåt 14.10. Jag och Tess gjorde ett par timmar till på kupolen sen. Dock blev det inte så mkt shopping som det burkar bli. Kanske berodde det på att Tess hade tomt på kontot så jag fick betala hennes skor :P Kanske därför som det inte blev så mkt handling för mej heller. Jag köpte lite tegrejor på lagerhaus bara. Kanske ska ta lite kvällsmat nu och prova grejorna. Sen ska jag städa lite på rummet.
Ha en trevlig kväll med er!

Kommentarer
Postat av: M

nej da nu är det inte hemligt längre..:) ja helt otroligt vilken service:D

2008-09-25 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0