På riktigt

Nu känns det som att jag har börjat jobba på riktigt. Idag har vi börjat packa upp krukor och det är då man inser att vi snart ska öppna =) Undrar om vi hinner klart i tid. Helt klart är att vi får räkna med mer än 20 timmar i veckan mot slutet. Men det har jag verkligen ingenting emot! Hade samtal med Therese, chefen, oxå. Det var ett väldigt positivt samtal tycker jag. Men hon överraskade mej ganska rejält och säkert alla andra oxå....
Hemma vid två iaf. En timme senare klev Adam upp och när jag tog en macka till mellanmål undrade han om jag oxå åt frukost =) haha! Då hade jag gjort en arbetsdag redan. Eller en halv iaf... En "halv" arbetsdag väntade sen igen i form av städning i vanlig ordning. Sen dess har det inte hänt så mkt. Hamnade framför ett program där folk utförde udda saker. Det som var värst var väl ändå tokstollen som satte krokar skinnet och sedan blev upphissad i luften 60 m. Vad är det för människor som kommer på en sån tanke?! Finns folk till allting kan man konstatera.
Nu blir det läsning en stund och sen sova. Klockan står på 05.15 imorgon med. Tur att det är något roligt man ska på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0