Ny vecka snart igen

Den här veckan har varit konstig. Det har inte varit någon skillnad på dagarna, jag har knappt vetat om det varit tisdag eller lördag. Imorgon börjar schemat och rutinerna. Det ska bli superskönt! Det börjar kännas i kroppen efter sju dagar nu. Idag blev det lite av en städdag på jobbet för min del. Jag dammsög och moppade lunchrummet, dammsög två kassor vid stängning och sist men inte minst så körde jag skurmaskinen i morse. Helvetes sak :P En kvart innan öppning hade jag inte gjort krukväxtavdelningen där det är som skitigast och då blir maskinen överfull. Gaahh!
Snabbt tömma och fylla på den igen och sen köra en snabb repa. Blev lite svettigt ett tag men tror jag lyckades få upp värsta skiten iaf :P Sen har vi fortsatt och producerat i snitten. Vi säljer mer och mer och det är jätteskoj =) Det ska bli kul nästa vecka då vi får sätta vår egen prägel på det. Hemma vid 19 idag. Stängningen drog ut på tiden igen...
Såg på ensam mamma söker vid 20 och sen har jag nog inte gjort så mkt mer.
Jag hade tänkt läsa några sidor nu och sen blir det sova!
Godnatt med er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0