Njuter...

... av att det är helg och att man får vila lite. Sista timmen idag var jätteseg och knappast bättre blev det av att vi var tvungna och prismärka fler krukor. Först visste vi inte om vi skulle ha dom för dom fanns inte med på någon följesedel. Sen fick vi besked om att det var våra krukor, så det var bara att sätta fart och märka igen... Suck... Innan vi gick hem fick vi vårt schema för nästa vecka. Jobb måndag-söndag, totalt 50 timmar. Så mkt har jag aldrig arbetat i hela mitt liv kan jag säga. Tur att det är så kul och den 25:e kommer det in något som heter lön på kontot =) Lär nog bli en del denna månad.
Helgens planer blir att återigen ta farväl. Fasiken vad jag avskyr det! Det spelar ingen roll på vilket sätt man tar farväl, det är lika jobbigt varje gång. Jaa, Fredrik åker alltså imorgon kl 13 hemifrån så jag hade tänkt ta mej dit till 11 iaf. Känns nästan bäst och göra det så snabbt som möjligt faktiskt.... Vid halv två sen åker jag med till Nora och se på säsongens första hockeymatch live. Gabbe och dom ska spela vid halv fem där. Hela lördags kvällen lär nog gå åt nästan. På söndag har jag faktiskt inga planer. Antagligen passa på och slappa. Det lär det inte bli mkt av nästa vecka.
Nu ska jag försöka mej på och hålla ögorna öppna en stund så jag kan läsa ett par sidor.
Godnatt kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0