Ledig dag!

Äntligen säger jag bara! En dag till utan ledigt hade blivit tvärnit, aldrig att jag hade orkat.... Igår kändes det minst sagt frustrerande. Jag fick lika lite tid i snitten då som i måndags och som det verkar är snittet det som prioriteras i sista hand. Det känns så himla tråkigt att chefen predikar om att vi ska ha en superbra snittkyl och sen blir det så här. Hur f'n menar hon att det ska gå ihop?! Jag var fruktansvärt arg när jag kom hem igår. Skrek och slängde ur mej allt som jag hållit inom mej hela dagen. Ska det vara så här framöver, ja då vet jag faktiskt inte. Sen vill dom att jag ska ta en stängning till för en inte kan pga att hennes sambo ska jobba utomlands. Det sa jag nej till. Ska jag kunna överleva måste jag ha städningen kvar och det kan jag inte om jag måste stänga en dag till. Dessutom låter det konstigt om en halvtidare ska ha två stängningar på en vecka. Nej, nån måtta får det vara! Ska det bli så ska jag antingen ha löneförhöjning eller fler timmar i veckan. Dom ska inte få köra med mej hur dom vill, det ska dom vara mkt medvetna om! Jag bara hoppas att det blir bättre än vad det är nu. Som sagt, allt är bara kaos nu....
Men idag ska jag försöka att inte tänka jobb. Idag ska jag bara göra det som faller mej in. Promenader har det inte blivit så mkt av på sistonde så jag ska nog försöka ta mej ut iaf. Sen kanske det ska bakas hallongrottor med tanke på att Emmie kommer på fredag =) haha... Städning till kvällen blir det oxå.
Nu ska jag däremot upp och äta frukost. Hörde att mamma drog till jobbet nu jag kan i lugn och ro avnjuta frukosten =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0