Gaaahhh!!

Gaaah! Jag blir totalt vansinig på folk som inte kan planera. För er i min bekantskapskrets som inte visste det redan.... Nu är många av mina nära och kära ganska så bra på det men sen finns det en människa som man undrar om hon överhuvudtaget kan planera så hon hinner upp och tar sej till jobbet. Tydligen är det så pass iaf för än har hon då inte fått sparken =) haha... Nej men folk som inte kan planera retar mej så oerhört! Sen kan det ju hända att det kommer något emellan som man inte räknat med och som gör att planerana måste ändras. Men det är en helt annan sak.
Var redan på dåligt humör när jag kom hem för ca en timme sen och det här gjorde inte saken bättre. Hungrig är jag oxå. Bläää! Det blev en dryg dag på jobbet idag. Vi fick massa info på morgonen som skulle matas in och innan det var klart höll jag på och bli galen. Helt snurrig i huvudet! Får nog helt enkelt låta en del gå igenom så att säga och så får det fastna efter hand. Vi har fortsatt med krukuppackning idag med. Känns ändå inte som att kartongerna har minskat något. Nej, en helg var precis vad som var behövligt. Måste få en paus från krukorna och tänka på något annat ett tag. Blev visst mkt negativt i detta inlägg. Något som iaf är positivt är att Fredrik kommer hem idag runt midnatt :D Tjoohoo! Det lär väl säkert inte bli så vi hinner ses idag men imorgon hoppas jag iaf =) Så bara för att en människa inte kan planera tänker jag inte byta dag och därmed missa en massa tid som ev hade kunnat spenderas med Fredrik istället.
Nej, nu får det bli hemma ikväll istället. Hoppas på att det blir ngt gott i matväg =)
Trevlig kväll och helg med för den delen. Har ju inte planerat min helg riktigt som man vet aldrig om jag får någon tid för att skriva eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0