Fullt ös!

Det kan man säga att det har varit dom senaste dagarna. Jag har inte gjort så mkt annat än att jobba, äta och sova.
I torsdags öppnade vi då som sagt och det var helt hysteriskt! Alla fyra kassor öppna och långa köer. Att vi dessutom hade/har väldigt bra erbjudanden gjorde väl inte saken sämre. Enligt schemat skulle jag inte sitta i kassan så mkt men det har det blivit iaf. Kassaschemat sprack ganska så snabbt. Under torsdagen och igår har det gått ganska trögt med försäljningen av snittblommor, mest gladiolus och rosor som det är extra på. Idag däremot stog jag och Malin vid snitten och producerade och det gav genast resultat på försäljningen. Dessutom kom folk fram och vågade fråga om hjälp. Med facit i hand kanske vi skulle ha fått mer tid där istället för att stå i kassan... Menmen, dom här tre dagarna har iaf varit mkt bra vad jag förstår. Bra försäljningssiffror och än är helgen inte slut. Söndag imorgon och jobb igen. Sen är det måndag och då hoppas jag att vi kan komma in i det riktiga schemat. På onsdag är det iaf min lediga dag och det ska bli såå skönt =) Som ni ser består det mesta av mitt liv av jobb just nu. Idag hann jag iaf med och göra ngt annat. Lollo, lilla Elsa och hennes mamma och syster hälsade på mej på Blomsterlandet och när jag slutade besökte vi Camillas grav. Igår var det tre år sen hon tog livet av sej. Det är fortfarande lika obegripligt! Jag bara hoppas att hon har det bra nu <3
Nu ska jag slappa framför tv:n en stund. Sen känns det ganska lockande och krypa ner.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0