En överväxel

Om inte allt var prismärkt före fredag var det bara helgjobb som gällde. Ingen ville det så idag la vi in en överväxel och vi hann med jättemkt. Har varit en jättebra dag tycker jag! Vi blir mer och mer sammansvetsade och det är kul. För att jag skulle kunna vara kvar så länge som möjligt tog jag bilen dit. Jag åkte hemåt vid halv fyra. Hem och åt och sen iväg och städade. Hemma vid åtta, duschade och såg på sommarkrysset. Dagen har gått i ett idag med. Just nu ser jag på en dokumentär om Anna Lindh. Har snart gått fem år nu... Minns den där dagen, då gick jag i högstadiet. Hemskt var det!

Morgondagen består av jobb, kanske ända till 17. Sen kommer kanske Fredrik kommer och hämtar mej och sen nånstans och äta. Nu ska jag se klart dokumentären och sen blir det sova....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0