Bye....

Jag har precis varit och sagt hej då till en bakfull Fredrik. Så sakta som vi gick idag, så sakta har det aldrig gått under våra promenader förut. Några öl hemma hos brorsan igår satte sina spår :P Jobbigt att ut och resa idag. Jag skulle verkligen inte vilja byta med honom. Det gick ganska bra och säga hej då iaf, alltid jobbigt, men jämför med förra gången var det här mer smärtfritt. Bara att försöka låta bli och tänka på att det över tre månader tills han kommer hem nästa gång. Hoppas att hösten går med raketfart! Återigen är jag så tacksam för att jag har jobbet.
Snart är det dax för avfärd till Nora och säsongens första hockeymatch oxå. Ska bli skoj! Känns så skönt att det börjar bli höst med allt vad det innebär. Nu är det matdax och sen avfärd.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0