Lyxfällan

Sitter och tittar på lyxfällan nu. Helt otroligt vad mkt galna människor det finns! Noll koll på hur man hanterar pengar. Nog för att jag kan spendera friskt emellanåt men det skulle ALDRIG falla mej in och ta krediter och sån skit. Hur dum får man bli egentligen??!! När vi snackar spendera så blev det en shoppingrunda med mamma efter jobbet =)
Jag handlade för hälften av presentkortet på the body shop bla. Satan vad dyrt det är på det stället! Jag köpte en ansiktskräm, en ögonskugga, en pensel och en body butter burk. Ändå fick jag lägga ut 117 kr själv. Menmen, kul att kunna unna sej såna lyxgrejer nån gång ibland oxå =) Sen blev det en doppresent till Elsa oxå. Den 25 oktober är jag bjuden på dop. Skönt att ha presenten avklarad! Så mkt mer handlade blev det inte. Joo, lite dricka till helgen oxå... Hedemora väntar! Blir nog alla tiders som vanligt =) Middag hos Martina och Mattias och sen hem till Örjan på fest, i huset mittemot :P Neej, nu tror jag att jag ska börja göra mej klar för sängen. Jobb 14-18 imorgon och sen är det helg =) Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0