En bra helg

Det har varit en bra jobbhelg. Allt har gått i ett lagomt tempo. Jag har hunnit rensa bort en hel del gammalt och framför allt så har jag hunnit producera lite. Dessutom är Suzanne, Marie och Annika jättebra att jobba med så helgerna kommer inte att bli några problem framöver. Sen måste jag säga att det är skönt utan en chef med pekpinne oxå =) Det går inte att komma ifrån. Imorgon är det vardag igen. Måndag lika med morgonmöte. Denna vecka och nästa ska vi dessutom ha praktikanter hos oss. Både plus och minus tror jag. Dom måste ju ha viss handledning men samtidigt kan vi sätta dom på en del "skitgöra" :P Men självklart lär dom få göra ngt kul oxå. Planteringar kanske kan passa dom? Vi få la se... När jag kom hem idag var mormor här så jag skickade med henne lite rosor som jag "tagit" med mej från jobbet. Det blev lika uppskattat som vanligt... Med resten av rosorna gjorde jag ett lågt arrangemang i en glasskål. Med lite strån och gröna blad blev det en jättefin dekoration, om jag får säga det själv, för bara 30 kr. Kul att kunna lyxa till det utan att det behöver kosta så mkt... Nu ska jag se klar fyranfilmen och sen blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0