Stängningstisdag

Veckans stängning är avklarad. Faktiskt så tycker jag om tisdagar. Idag gick det mkt buketter av någon anledning så jag producerade en hel del. Kul att det går snitt även i början av veckan. Lite förvånad faktiskt! Måste säga att jag är förvånad över vår praktikant oxå. Hon är väldigt duktig tycker jag! Gjorde två fina planteringar idag och gjorde en massa annan nytta.... Onsdag imorgon och ledig. Måste till Blge en sväng på fm. Skönt att jag fick komma så snart! Sen ska jag hem och ringa till a-kassan och "bråka" lite med dom. Gruvar mej mer för det än för det andra. Ska bli spännande och se vad dom säger. Dom kommer säkert att försöka övertala mej och gå med i facket men NEJ, det ska jag inte!!
Onsdag är lika med min "matdag" oxå. Korvstroganof med ris står på menyn, vad annars :P Sen väntar städningen till kvällen så ja, min lediga dag är ganska späckad ändå....
Nu ska jag se förlängningen i hockey. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0