Sovmorgon!

God förmiddag allesammans! Tisdag är lika med sovmorgon så jag sov ända till nio idag. Så fruktansvärt skönt! Sen blev det frukost innan jag bylsade på mej massa kläder och gav mej ut i dimman. Endast 1 grad var det! Men en jättehärlig promenad! Gick tog en funderare hr jag ska lägga upp arbetet de kommande dagarna. Ideèr finns det gott om, sen är frågan om jag har tid att genomföra dom! Förhoppningsvis kommer jag inte behöva stå i kassan så mkt för jag är ju trots allt själv på snitten idag och ända till torsdag. Vi kommer att fortsätta med protea tema resten av veckan men nästa vecka blir det troligen rosabandet kampanj med rosa bandet buketter och lite andra rosa trevliga saker =) Äntligen lite rosa! Jag börjar redan lessna på höstfärgerna vad gäller blommor. Bådar inte gott med tanke på att hösten kommer att vara ett tag till... Aja! Besök på jobbet får jag idag oxå. Maria, Filip och Jon skulle komma förbi och kolla hur jag har det. Skoj, skoj! När det inte är sommar och dammsjö säsong ser man dom inte så ofta, tyvärr...
Nu ska jag blåsa håret och sen är det dags för lite lunch innan jobbet väntar. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0