Slö

Klockan är 16.15 cirkus och jag har varit hemma i ca en timme nu. Så himla skönt! Idag har jag varit jätteslö.
Började redan i morse av att jag var halvt medvetslös när jag vaknade. Sen har det inte blivit så mkt bättre under dagen. En dag som denna var en 10-14 dag rätt lagom. Kanske är vädret som gör att jag är så slö?! De flesta på jobbet var oxå slöa så det kanske är det. Jag ska nog försöka ta mej ut på en promenad lite senare. Hur motigt det än känns just nu brukar det bli bättre bara man väl kommit ut.... Imorgon är det fredag och helg iaf. Tack för det! Mamma, pappa och Gabb kommer och hämtar mej på jobbet då. Lite ljung skulle det tydligen handlas och sen ska Gabbe ha ny tapeter till sitt rum. Jag ska nog passa på och handla på H&M när det är rabatt där. En mössa och ett par vantar skulle behövas, sen tror jag att jag är utrustad för vintern. En jacka köpte jag ju för ett tag sen och ett riktigt fynd gjorde jag härom dagen då jag hittade ett par vinterskor för endast 99 kr! Sen om dom var så där jättesnygga vet jag inte riktigt, har inte bestämt mej för vad jag tycker om dom :P Hur som helst verkade dom jättevarma och då jag köpte st 38 (enda som fanns kvar) så får jag i "raggsocker" oxå. Ska dessa skor vinna över ishallens bitande kyla? Det kanske jag får svar på i helgen...
Nu ska jag kanske göra ett ryck och hjälpa till och städa lite... Ska tänka på saken iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0