Seg dag

Måndag kväll. Det har varit en aningen seg dag måste jag säga. Jag fått saker gjorda men ändå känt mej frånvarande på något vis. Jag vet precis vad som är orsaken =) Jag har en bra känsla men den här gången ska jag gå lugnt fram och se vad som händer framöver. Det finns ingen anledning att stressa.

Tisdag imorgon och lika med sovmorgon då. Sen jobbar jag 14.15-19.15... Jobbar helgen sen så det blir inte så mkt jobb i veckan. Rätt skönt med helgjobb. Brukar vara ganska slappt på helgerna även om det kanske blir lite mer den här helgen då det är allhelgona. Vi få la se...
Lite bloggtorka idag känner jag. Har inget mer att komma med idag tror jag.
Sista kvarten av hockeykväll nu och sen sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0