Såå söt!

Jag märker att det var ett tag sen jag skrev nu. Lite bloggtorka har det allt varit. Har inte gjort så mkt mer än jobbat heller.  Nu har vi onsdag här och det står inte på förrän det är helg igen. Helt sjukt hur fort tiden går! Idag har jag varit till Boda och hälsat på. Lille Ivan var underbart söt =) Hur mysigt som helst att få hålla honom och bara sitta och titta på honom. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev lite sugen på en egen. Men det lär inte bli än på några år.... Ebba hade blivit så stor oxå och var världens roligaste. Massor av tok! Att Stina är mamma till henne går inte att ta miste på =) Det blev en trevlig dag där med massa bus, skratt och så lite räkmackor och fika. Hem en sväng och sen iväg och städade. Nu sitter jag och ser på efterlyst.
10-14 dag väntar imorgon och leveransdag dessutom. Tror inte att det kommer så mkt varor imorgon heller, skönt nog! Känns som att vi börjar få läget under kontroll nu. Annars har det som tidigare nämnt varit kaos på slutet....
Ska se slutet av efterlyst nu och sen blir det sova.... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0