Otillräcklig

Det är så jag känner nu. Jag kämpar och gör mitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt. Ändå kräver att chefen bara mer och mer. Jag räcker helt enkelt till och ja, vi känner alla likadant. Det är inte bara jag. Men då kan man undra, ska det alltid vara så här? Idag när Malin ringde tog jag det ändå som att jag inte gör ett bra jobb. Vi pratades vid alldeles nyss igen. Jag ska ju inte ta det personligt och det är inte mitt fel att arbetssituationen är som det är sa hon.
 Men jag gör det iaf! Jag undrar om jag verkligen är rätt man på rätt plats. Det tål att funderas på. Faktiskt....

När vi var och badade idag lyckades jag iaf tänka på annat ett tag och det var så skönt! Vi hade en underbar eftermiddag med en massa bus och skratt. Jon plaskade och skvätte och var jätteglad över att få bada. Och Filip, han är en riktig baddare! Hoppar, dyker och simmar för glatta livet. Riktigt skoj och se! Sen blev det en stund i bastun och där kom eftermiddagens skönaste kommentar av Jon. Mamma, vad gör man här inne?? haha... Såå söt! Sen besökte vi godisbutiken med 500 sorter. Denna gång lyckades jag begränsa mej ganska bra iaf =) haha!
Som sagt, en riktigt trevlig eftermiddag blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0