Lycklig

Jag är lycklig och livet känns kanon just nu. Jaa, jag har haft sämre stunder i mitt liv, helt klart. Nu kan det gärna få vara så här ett tag. Lugnt och harmoniskt..... Onsdag idag. På förmiddagen blev det en promenad. Efter en stund ser jag hur något vitt falller ner från himlen. Japp, det är snö. Efter en stund vräcker det ner stora flingor och den sista delen av promenaden blir inte alltför trevlig. Tur nog är det inget som fastnat på marken iaf. Väl hemma körde jag igenom Emmies träningspass. Grymt skönt måste jag säga! Det där passar mej alldeles utmärkt. Efter en dusch har jag nu hamnat här. Ska om nån timme börja med maten. På min lediga dag är det ju jag som står för maten här i huset. Idag står lasange på menyn och en stor sådan ska det bli med 1 kg köttfärs. Men lasange kan man äta hur mkt som helst av! Grymt gott är det! Efter maten, ja då väntar städningen i vanlig ordning =(
Men nu ska jag bara sitta här och göra ingenting tills det är dags för matlagningen.

Och så åker Mattias och Emma till Gran C idag. Snacka om att tajma rätt dag! Men nej då, jag är inte avundsjuk :P


Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Carro! =) Blir så glad när du lämnar ett par fötter i bloggen. :D Hoppas du får en fin helg! Kramar

2008-10-30 @ 18:51:40
URL: http://coffieliker.blogg.se/
Postat av: Gran C

Varfor vara avundsjuk pa 25 grader och stekande sol, nar man kan ha 10 gr kallt och sno??? Hoppas det gar bra att skotta. =) Vi ser till och njuta ett tag till vi.... =)

2008-11-02 @ 19:05:28
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Gran C

Varfor vara avundsjuk pa 25 grader och stekande sol, nar man kan ha 10 gr kallt och sno??? Hoppas det gar bra att skotta. =) Vi ser till och njuta ett tag till vi.... =)

2008-11-02 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0