Hockey, hockey, hockey.....

Helgen har passerat och den har varit jätteskön! Även om jag är ganska trött på hockey efter hockey, hockey och åter hockey.... Igår spelade Gabbe först, däng 8-1 nånting. Sen hem och kolla på hockey på tv. Efter det blev det tacos =)  Och om ni vill så kalla det "tantvarning" men dansbandskampen sågs igår :P Jag är en allätare av musik fast dansband kanske inte hör till favoriterna. Kom i säng ganska tidigt men det blev sent innan jag somnade av olika orsaker, mkt sent blev det. Vid 2-tiden såg jag iaf att min laddare till mobilen inte funkade. F*n! Bestämde mej snabbt som ögat att en tur till Blge och köpa ny fick bli det första jag gjorde när jag vaknade sen. Sagt och gjort, ställde klockan på 9.15 och såg till att jag var på kupolen till dom öppnade. Att få en ny laddare var inga problem och dessutom hade jag garanti oxå så det kostade mej ingenting. 11.10 var jag på väg hem igen. När det gäller mej är det snabba ryck som gäller som ni kanske vet. Allt ska ske på en gång. Hann lagomt hem och sätta på mej lite mer kläder och sen upp på Gabbes andra match för helgen. Jag och mamma satt inne i cafèterian de första två perioderna och sålde puckar. Tyckte nog att vi gjorde ett bra jobb ändå =) 31 sålda puckar blev det. Matchen slutade däremot inte lika bra. Förlust även idag, med 2-4 mot Leksand. Efter maten sen gick jag och mamma upp till mormor. Det drog rätt kallt även fast solen visade sej. Uppe hos mormor var hela Forslunds släktet. Filip hade kört ihop löv så gräsmattan var alldeles ren och fin när vi kom dit =) Sen blev det förstås lite fika.... Just nu sitter jag mest och väntar på ensam mamma söker ska börja.
Imorgon är det en ny vecka igen. Tur att veckor och helger går lika snabbt.
Nästa helg kommer med all säkerhet att bli kanon =) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0