Om 24 timmar....

Får jag äntligen träffa min Örjan :D Som jag har längtat hela veckan! Det har varit aningen segt emellanåt men nu är det som sagt inte långt kvar. Jag fick 6 timmar till imorgon på jobbet och det säger jag absolut inte nej till, även om det innebär uppstigning 05.10 =/ Hua! När var jag uppe så tidigt sist? Aja, jobbar jag så går tiden mkt fortare iaf för det finns så otroligt mkt och göra nu. 30 vagnar med krukväxter som amaryllis, hyacinter, julstjärnor plus mkt annat kom idag. Här snackar vi dessutom stora vagnar! Så jag ska vara på krukväxtavdelningen och greja lite och sen ska jag sätta vår praktikant Anita i planteringsjobb. Är det första advent så måste det finnas lite julgrupper oxå även om dom flesta köper dom framåt jul. Jaa, vi har som sagt bråda tider nu. När allt annat har dåliga tider så har vi precis tvärtom. Folk handlar blommor som jag vet inte vad. Hur kan behovet vara så stort?? Iofs är det ju advent och jul nu så det ska ju vara lite mer men så här mkt som det är kan jag aldrig förstå.... Fast klaga ska jag inte göra =) Man får ju jobba det man vill iaf! Ska dock bli skönt med helg och ledigt imorgon. Helgen kommer med all säkerhet och bli kanonbra =)
Imorgon blir det middag ute och bara mys. Lördag är lika med pepperkaksbak och sen kommer det lite folk från hans jobb och förfestar innan dom drar och bowlar och äter. Vad jag ska pyssla med mellan 19-21.30 när dom är där vet jag inte men det blir på nå vis. En del cider har jag, 80-tals skivan följer med, mamma mia dvdn ska inhandlas imorgon och dansbandskampen visas på tv =) Att världens bästa Martina och Mattias bor rakt över vägen ska man inte glömma heller. Så jag behöver inte vara sysslolös. När dom sen kommer tillbaka blir det antingen ut på krogen eller så stannnar vi hemma bara. Det visar sej. Hur som helst ska det iaf bli kul och få träffa Gabbis =) Örjans kollega. Hann ju aldrig med det sist som det var tänkt egentligen. Vad söndagen bjuder på är inte spikat än. Ev paint ball på em fick jag höra. Får se hur mina tåg/bussar går. Om man kanske får skippa det eller om man möjligen bor kvar till på måndag? =) Ingenting är omöjligt, det är ett som är säkert.... Nu ska jag se över min packning och sen är det dags och bänka sej framför hockeyn igen. När den sen är slut är det kanske läggdags?
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa Carro är välkommen bara vi är hemma:)

2008-11-27 @ 21:34:29
Postat av: Gabriella

tack tack vad söt du är =)

Ja det ska verkligen bli kul att få träffa dejj också!! Så lär vi se till ta och parta till rejält =D



Kramar

2008-11-27 @ 21:53:22
URL: http://ggabbis.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

Ja, äntligen blev vi av med honom! Det bästa som hänt på länge. Haha. Ta det lugnt ikväll då. =)

2008-11-29 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0