Okidèutställning

Ibland går tiden otroligt sakta även fast man har något och göra. Men imorgon så :D Lite otippat så får vi hem besök imorgon kväll. Emmie ville göra en bedömning så :P Vi ska hämta henne, Adam och Daiko vid tåget kl 18.
Sen far vi hem hit. Innan dess hade jag tänkt gå på kupolen ett par timmar. Lite nya kläder känner jag för. Sen hade jag även tänkt göra ett besök på jobbet. Vår orkidèutställning börjar ju imorgon. Jag och Malin har gjort snittarr med orkidèer hela dagen. Får jag skryta lite så blev det jättesnyggt! Speciellt Malins två stora. Ska bli skoj och se hur det blir när vi ställer fram dom på borden sen och framförallt om det är något som folk köper. Man kan aldrig vara riktigt säker.... Kom gärna och besök oss under de här två veckorna =) Jag lovar att det är sevärt.
Nu blir det tv en stund till. Sen ska jag ringa Emmie och höra lite mer om imorgon =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: M

Är det någon Bläckfisk Orkidee med?

2008-11-12 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0