Trött...

Det är söndag eftermiddag och jag är trött! Vi har anlänt till Hedemora igen efter en tripp till Ludvika igår.
Gårdagskvällen blev mesta dels riktigt kul, fram till slutet när mina fötter började säga stopp!
Mina nya pumps har nu blivit ingådda vilket dom inte var innan gårdagskvällen. Med andra ord hade jag ganska ont i mina fötter när vi var klara ute igår. Allra mest känns det i stor tån.. Ajaj! Fast jag tror nästan att jag tycker mer synd om Martina och hennes fötter. Det var liite värre ändå. Aja, skoj var det som sagt och det där bandet var ju faktiskt helt okej tycker jag. Bara någon som saknas.. Var inte så populärt och ringa igår heller hörde jag =/
Hoppas jag får det utlovade telefonsamtalet idag då. Annars blir jag riktigt besviken måste jag säga.
Nu sitter jag här iaf och väntar på lite kladdkaka =) Pappa och Gabbe ska hämta mej om någon timme när dom har spelat färdigt. Vilken tur att det passade så bra att åka med dom!
Idag känner jag ännu mindre för att vara ute och åka buss/tåg...

Och till slut en glad nyhet, jag ska på arbetsintervju på fredag =) Tjooho!

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj vilken söt storasyster han måste ha som tittar på varje gång han har match!

2008-03-02 @ 17:05:50
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0