Mör

Ganska mör i kroppen efter dagens bravader. Det var lugnt på dagis iaf. Nån mer än igår var det kanske.
På morgonen ringde en mamma och sa att hennes son var magsjuk men systern skulle komma ändå =/
Nu går jag bara och hoppas på att jag ska slippa få eländet. Det värsta som finns det där!
Jag och moster gick till ett idag. Strax före två anlände yrvädren från Storänget =)
Filip ville mest vara med Gabbe men jag och Jon busade så jag var alldeles slut efteråt. haha..
Men så fruktansvärt söt! Skulle kunna ha honom nästan jämt..
Filip är oxå jättego fast han börjar bli stor kille nu.
Dom var här till fem och efter det tog jag och mamma en promenad. Det var skönt fast det blåste isvindar.
Tyvärr är det ingen vår i sikte trots att det snart är april.
Varför kunde det inte få vara så här i december eller så?
Nu vill vi bara ha vår och varmt! Jag vill ju ha min vita vårjacka som jag köpte i helgen!
Nu ska jag se om hockeyn har börjat igen. Efter den blir det sova. Imorgon börjar vi halv åtta =(
Min trötthet lär väl inte ha gett sej tills imorgon heller. Ge mej helg NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0