Lördag förmiddag

Det är lördag förmiddag och jag befinner mej i Hedemora. Igår tillbringades eftermiddagen hemma hos Herman. Vid fem tiden kom Märta och Tudaz hem så jag gick dit och Herman fick vara ifred med sina hockeybestryr :P
Vi åkte på systemet och ica och handlade innan vi åkte hem och mötte upp Herman igen.
Vi fixade tacopaj och åt framför en beckfilm innan det såklart blev let`s dance.
Herman gick hem vid nio, antar att det blev rätt tidigt för honom idag med tanke på att han har cup i Alfta idag och imorgon. Vi andra la oss ganska tidigt vilken innebar att jag var uppe före åtta idag. Frivilligt!
När hände det senast kan man undra. Sov rätt bra iaf fast man hade två busiga katter som sällskap =)
Men så fruktansvärt söta! Vem vet, jag kanske stoppar dom i väskan och tar med dom hem.. haha..
Nejdå, så kul ska vi inte ha det.. Snart ska vi åka till Borlänge iaf. Martina ska handla något nytt till kvällen men INTE jag. Det tillåter jag inte mej själv. Som jag nämnde i en tidigare blogg var jag på kupolen tre gånger på nästan en vecka, med andra ord blir det nu fyra gånger på lite mer än en vecka. Skapligt tycker jag.
En hårfärg blir det iaf. Har precis stämt möte med min privata frisör nästa vecka. Har tänkt spara håret och luggen till sommaren så det blir ytterst lite klippning och så lite ny färg. Det blir kanon det!
Nu ska jag göra mej klar för Borlänge och sen vidare färd mot Ludvika.
Ser framemot en tokig och rolig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0