Långfredag!

Kan inte säga att det finns så mkt och skriva om. Denna dag har varit en riktig slödag med bara massa ätande.
Uh! Känns som jag skulle behöva gå en promenad nästan. Tur att jag och mamma ska shoppa imorgon =)
Så man får gå av sej lite.. Sov länge idag, sen satt jag här innan vi åt och var till mormor och fikade.
Fick besked om jobbet idag oxå. Precis som väntat så blev det inget av det. Kan inte säga att jag är så besviken över det faktiskt. Det hade nog inte funkat ändå. Bara och fortsätta leta jobb nu.
Ikväll har jag kollat på let`s dance. Inte helt oväntat åkte Karl Petter nu. Ingen dansare men så himla sööt!
Man kommer långt på charm som dom sa =) Mormors favorit det där!
Imorgon blir det som sagt shopping med mamma då. Vet inte riktigt vad vi ska handla egentligen.. haha..
Skönt och komma iväg iaf! Sen efter det drar jag direkt till Hedemora =) Tjooho! Ska bli skoj med lite fest!
En liten klump i magen över att någon kommer och vara där men det blir nog bra trots allt.
Smset idag tycker jag var ett stort steg framåt. Det kanske finns hopp inför framtiden ändå. Hoppas det!
Nu ska jag packa i lite grejor och sen ska jag sova så morgondagen orkas med.
God Natt På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0