Krasch..

Jag har kraschat igen. Men det har hänt så många gånger förr så jag ska ta mej upp igen på något vis.
Det har gått förut och det ska gå igen. Man får försöka tänka positivt även om jag inte ser något positivt i det som hänt just nu. Ingenting alls..
Idag pratade vi om intervjun som kommer och då sa dom att jag skulle plocka fram mina svaga sidor tills dess, för att det är en fråga som kan komma men som man är helt oförberedd på.
Tidigare idag var det jättesvårt att plocka fram dom men just nu ser jag bara sånna sidor hos mej själv.
Jag har svårt att se något positivt med mej själv överhuvudtaget just nu. Jag vet att det är mitt fel att det blev så och det tycker DU med. Jag hörde det på dej och jag kan inte klandra dej. Men jag tycker ändå inte att det är rättvist.
Allting är i ett sånt tidigt skede än. Jag hade velat ge det lite mer tid men tydligen tycker du inte att det är värt det.
Jag kommer att älta länge och fundera, fråga och rannsaka mej själv. Men det måste jag göra för att kunna gå vidare sen. Jag måste få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0