Klippning & ny färg

Jag har precis kommit hem från Stina och familjen. Lite ny färg och en minimal klippning gjorde en hel del.
Var så himla trist innan så lite färg var som sagt behövligt. Ska spara ut håret till sommaren så det blev inte så mkt till klippning, mer än det värsta då.
Vi fick sluta på kursen tidigare idag så det passade bra att brassa på upp till Boda sen direkt efter.
På förmiddagen hade jag och Elisabeth en liten genomgång inför intervjun imorgon. Med henne kändes det jättebra och avspänt men jag vet ju att det blir en helt annan sak imorgon.. Huu!
Men det ska gå bra. Jag kan bara göra mitt bästa och sen blir det som det blir.
Ska sticka till Hedemora en sväng oxå, för första gången med en klump i magen.. =/ Aja..
Sen blir det nog lite kalasande för mamma som fyller år, med mormor, moster och Rauno gissar jag..
Annars har nog helgen ingenting och bjuda på vad jag vet. Känner mej liksom inte riktigt på humör för något.
Jag var ut och gick med mamma igår. Min underbara mamma som förstår mej bättre än någon annan.
Allting kändes faktiskt mycket bättre efter några klocka ord från henne. Naturligtvis har hon rätt. Som alltid.
Så nu ska jag traska vidare i mitt liv. Det kommer att göra ont ett tag men jag klarar det.
Fast det inte alltid verkar så är jag stark innerst inne och ganska bra på att gå vidare, bara jag får älta ett tag först.
Nu ska jag gå en promenad och rensa huvudet lite.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0