Helgen!

Gårdagen blev  precis lika trevlig som jag hade väntat mej. Jag och Tess gick en sväng så hon fick se byn =)
Det blev väldigt mkt prat där vi avreagerade oss på en del ganska så mkt, så när vi kom hem sen var vi nog mest trötta av allt prat och inte för att vi hade gått så långt.
Sen gjorde vi tacotårta, precis lika gott som det låter.
Sen blev det så klart melodifestivalen och en baileysdrink =) Rätt låt som vann tyckte vi allt, även fast Sanna oxå var en favorit. När vi skulle ringa och rösta fick det helt enkelt bli båda två. Båda var ju bra på olika vis.
Att inte bli berörd av Sannas underbara låt, det är ju helt omöjligt! Den träffar så rätt på alla sätt och vis!
Hur som helst, efter det tog vi ännu en promenad och kollade läget. Inte mkt till liv vill jag påstå.
I säng vid halv ett. Längesen jag var uppe så sent utan att vara ute på något. Somnade som en stock!
Idag lämnade jag av Tess vid bussen och så blev det en lång promenad. Slappade i soffan sen.
Vid fyra var jag med på U 14 match en sväng, sista matchen i "ladan" för denna säsong.
Det är alltid ett säkert tecken på att våren och ljuset är på väg. Det känns hur skönt som helst!
Nu blir det mat och sen väntar Wallander lite senare. Dagens bästa =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Du glömde BWO! =)
Haha nähä du, Björn är min! ;)

2008-03-17 @ 10:04:58
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Fia

Nej jag ska ha båda! Men när jag är klar med Björn kan du få honom ;)

2008-03-17 @ 19:42:20
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Fia

Haha nej jag gillar ombyte ;) Har du inte sett min lista på killar jag ska gifta mig med? haha =D (självklart kan jag berätta hur han varit efteråt) ;)

2008-03-17 @ 21:39:53
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Fia

Ja jag får väl kanske göra det.. men äh, det finns gott om tid! Ocg hittills har jag ju bara fyra killar ;)

2008-03-19 @ 20:53:37
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0