Ajaj!

Börjar återhämta mej från den fruktansvärda "mensvärksattacken" som drabbade mej tidigare idag.
Drygt två timmar, två alvedon och en vetevärmare senare börjar det bli bättre nu.
Vill inte ens tänka tanken på hur det känns och föda barn såna här stunder. Det lär ju vara tio ggr värre ändå!
Hua! Aja, det är iaf inget jag behöver bekymra mej om än på många år. Hoppas jag då iaf.
Dagen började bra ändå. Det första mamma sa när jag kom upp imorse var att jag hade ett jobb att söka.
Ivrigt började jag bläddra och såg blomsterlandet annonsen, som jag har väntat på den annonsen =)
Min sista chans på ett tag att få jobba med blommor. Så på fm satte jag mej och skrev ihop en ansökan.
Bara att hålla tummarna nu. Igen. Skulle jag få det här jobbet så betyder det att jag med gott samvete kan vara ledig hela sommaren och bara njuta, med vetskap om vad jag ska göra i höst. Vore drömmen!
Vi får väl se vad det blir av det hela. Tycker det dags för mej att ha lite tur nu.
Annars händer det inte så mkt annat just nu. Känner mej ganska matt så jag är nog rätt nöjd med att bara ligga och ta det lugnt resten av dagen. Ska se på körsång ikväll, något nytt program som börjat.
Ska bli intressant och se vad det är för något. Posta min ansökan skulle jag helst ha gjort idag oxå.
Nu blir det soffan med dagens pralin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0