Vilket fynd!

Jag och Emmie åkte till Borlänge idag. Vi var framme före tio så vi typ hängde på låset till fotoaffären där jag skulle hämta ut mina framkallade kort. Hela 225 kort var det men det var värt varenda krona. Sen drog vi till kupolen. Jag skulle ha träningsskor så vi gick in på Stadium och Emmie visade mej direkt ett par skor som hon gillade. Jag provade och dom satt jättebra! 999 kr hade jag inga problem med att dom kostade. När jag sen fick kartongen med den andra skon visade det sej att dom bara kostade 599. Ännu bättre tänkte jag och styrde stegen mot kassan. När kassören hade slagit in priset hade det sjunkit ännu en gång till endast 299 kr. Förvånad men fruktansvärt nöjd betalde jag. Emmie tyckte det var ett sånt bra pris att vi vände in igen och så köpte hon ett precis likadant par. Verkligen prisvärt och dessutom jättesnygga!
Nöjda med köpte fortsatte vi på kupolen en stund till. Jag hittade ett linne utan axelband på Gina för bara 79 kr så det slog jag till på. En mobilladdare var jag oxå tvungen att inhandla då min fick fnatt och pajade helt igår kväll. Det var inte helt lätt att få tag på en sån som jag hade men till slut hittade jag en. Efter att vi ätit lunch åkte vi vidare till Leksand. Emmie var in på en salong där och klippte och gjorde ljusa slingor. Det var Natalie som fixade henne, hon som gick samma program i klassen över mej på gymnasiet. Skoj och träffa henne! När Emmie hade kommit halvvägs gick jag till systemet en sväng och inhandlade lite till Peace and Love =) Inte långt kvar nu! Vid halv fyra blev Emmie klar och resultatet blev jättebra! Hem och åt och sen var jag och städade. Jag trodde aldrig att jag skulle palla med det idag. Innan vi kom från Leksand började jag få "feber-känsla". Ont i kroppen, trött och varm. Som tur är känner jag mej bättre nu så jag tror inte att det är feber ändå. Nog för att jag klarar mej rätt bra utan alltför mkt sömn, så har nog dom sena nätterna den senaste tiden tagit rätt hårt på kroppen ändå. I säng vid halv fem tre dagar på rad där vid midsommar. Inte så bra. De närmaste dagarna inför P&L ska jag göra ytterst lite och bara vara. Ska bli så skönt! Funderar nästan på att krypa i säng nu. Får nog bli så.. God natt med er! 

Imorgon åker.... tillbaka. Hemma i november sen. Det kanske är lika bra för jag är förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Johanna

H är en tjejkompis.

2008-06-23 @ 21:40:23
Postat av: Fia

Kul att läsa din blogg igen! När jag la ner min egen blogg la jag ner allt som har med bloggande att göra, men nu är jag igång igen. Hoppas att du får det kul på P&L!

2008-06-24 @ 01:06:36
URL: http://alltomfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0