Sommarlov!

Nu kan man säga att jag har fått sommarlov =) Inget jobb förrän i slutet av juli och det känns skönt faktiskt.
Nu ska jag bara njuta av sommaren och verkligen göra det jag vill. Konstigt nog är pengar inget som hindrar mej alls från att göra något i sommar. Det kanske inte är så dumt att bo hemma ändå =)
Man sparar mkt  pengar på det om inte annat. Bara nöjen man behöver stå för i princip.
En resa hade som sagt inte sutit fel men för Tess, som är mitt sista hopp, ser det svårt ut.
Hon jobbar heltid till i slutet på juli och sen vill hon hinna träffa alla innan det ev bär av till Kalmar i höst.
Jaa, ni hörde rätt! Min bästaste Tess ska flytta ner till Kalmar =( Hur ska det gå!!??
Så henne är inte att räkna med längre tror jag... Men jag har ju en annan som är spekulant =)
Iofs är det bara på skoj men man vet ju aldrig. Jämna veckor eller hur var det nu?!! haha..
Som sagt, nu har jag sommarlov och imorgon ska jag och fira två andra som får sitt sommarlov då.
Filip ska ha sin första examen i kyrkan imorgon klockan åtta. Jag tycker skolavslutningar i kyrkan är så fint!
Det är något speciellt när barnen står det framme och sjunger i kör. Man liksom ryser i hela kroppen.
Bara och hoppas på att Filip följer med fram och sjunger. Man vet aldrig....
Efter hans examen ska jag hem och hämta lite grejor och sen vidare till Falun, där Tess student väntar med utspring halv ett och efterföljande mottagning hemma hos henne.
Det blir nog en trevlig dag! Bara hoppas att vädret är någorlunda. Idag har det verkligen varit upp och ner..
Nu väntar lite kaffe och sen ska jag göra i ordning allt tills imorgon.
PussKlam!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jultomten som är sugen?

2008-06-13 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0