Nationaldagen

Mammas och pappas 21-åriga bröllops dag idag.
Det är oxå dagen efter. Luften har gått ur oss alla och vi har inte orkat göra ett endaste dugg idag.
Igår var det studenten för Adam och det blev en väldigt lyckad dag. Vädret var på topp, kanske lite varmt.
Jag jobbade till strax före tolv och sen var det gasen i botten hem med mellanlanding i Floda där jag lämnade av ett bud. Hem och snygga till sej ochh byta på en kvart innan vi for iväg. Vi var in i Djurås och handlade blommor innan vi slutligen kom till Leksand. Vid två tiden började utspringen och efter lite grattande på skolgården blev det färd genom Leksand.
Erik skjutsade runt dom i sin lastbil. Hem och greja med maten och sen kom hela tjocka släkten på lite mat vid sex-, alla förutom Emma. Det blev en trevlig kväll! Med Jon närvarande kan det inte bli annat. Såå söt!
Och Idas sommarvisa kunde han oxå =) Tyvärr lyckades han inte få någon sång hjälp trots sina försök.
Vi åt iaf lite kallskuret och jordgubbstårta så klart. Det enda som störde kvällen var myggen men sånt får man stå ut med om man ska bo i Sverige. Strax efter tio åkte gästerna hemåt.
Vid tolv gick jag upp till Erik. Han hade varit på Volvo i Borlänge på nån invigning och var aningen dragen :P
Blev kvar där till halv två då jag gick hem och stupade i säng. Idag blev jag väckt av ett mess vid nio men somnade om sen och sov till halv tolv. Det var behövligt! Eftermiddagen har tillbringats i Dammsjön.
Hur varmt som helst, över 30 tror jag att det var ett tag. Nu har det mulnat på och åskar lite.
Kanske dags att avsluta här då.. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: M

Vi var också i dammsjön;D

2008-06-07 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0