En soft lördag

Det är lördag eftermiddag och en alldeles underbart soft dag. Jag, mamma och Emmie besökte byns nya inredningsbutik på förmiddan. Ulla-Britt hade inte hunnit få in så mycket varor än men den var jättemysig =)
Jag hoppas att det går bra för henne. Jag sponsrade med 99 kr denna gång iaf.
Det blev en tvål kopp och två tvålar. Självklart var det grodor =) Jag blev helt kär i tvålkoppen! Superfin!
Sen gick mamma hemåt och jag och Emmie åkte till Djurås och handlade på systemet.
Sen har det inte hunnit hända så mkt mer än att vi har ätit lite. Just nu sitter jag bara och väntar på fotbollen som börjar klockan 18. Fel tid tycker jag. Om den hade börjat vid 21 hade jag haft något att göra medans jag väntar på att möhippefolket ska ringa. Trist väder dom har och fira i förresten. Då hade grabbarna bra nog mkt bättre förra helgen när dom var ut på svensexa. Menmen... Hoppas dom har skoj iaf!
Nu väntar glass och jordgubbar på mej =) Här nedan följer en bild på dagens inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0