Trögt

Vilken trög dag det har varit idag! Har sutit här så gott som hela förmiddagen.
Skrev iaf ihop såna där "reklambrev" som jag kallar dom.
På måndag tänkte jag skicka iväg dom få se om det är någon som nappar.
Tänker inte ge upp en floristkarriär än så det blir några såna i första hand iaf.
Numera är jag ju inte omöjligare än att jag kan ta ett jobb lite söder över i länet om det skulle behövas =)
Det har snart gått två veckor sen jag skickade iväg en ansökan till Hedemora och ännu längre sen jag skickade iväg till Vansbro, så det har jag nog börjat ge upp nu.

Nu på eftermiddagen var jag, mamma och Anna-Lena ut och gick en sväng.
Satan vad det blåste men solen sken och +3 var det ute så visst fick man lite vårkänsla.
Ikväll blir det lugnt framför tvn. Hockey blir det då absolut inte. Ska börja bojkotta det där skräpet nu.
Ikväll lär det ju bli däng så det skriker om det men det är rätt åt dom om man nu ska vara sån.

Trevlig helg för det ska jag iaf ha =)

Kommentarer
Postat av: stine

http://www.halens.se/ProductPage.aspx?mid=2364&pid=028588 här är direkt länk

2008-01-26 @ 06:08:44
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0