Snö..

Jag har precis kommit ur duschen efter att ha varit och städat. Jag överlevde även denna gång fast det börjar gå trögt nu.. Men så länge som jag inte hittar något annat måste jag ha det. Så är det bara!
Igår var jag så lycklig över det underbara vädret. Man fick verkligen vårkänslor och blev påmind om att det är mot ljusare tider vi går. Och så idag kom bakslaget förstås. Vad hade man väntat sej!
Försökte mej på en promenad i morse och det gick som det gick. Isgata under snön plus att det inte var plogat förrän jag började närma mej Källbäcken. Fy f'n för vintern säger jag bara!
Snart ute ur januari iaf. Alltid något.
I övrigt har det inte hänt så mkt idag. I Förmiddags gick det mesta bara segt.
Lyckades göra en bordsdekoration med lite småväxter iaf. Känner verkligen hur mkt man saknar floristyrket när man håller på och pysslar.
Jag hoppas att jag någon gång i framtiden får jobba med blommor igen, på heltid.
Just nu är prio ett bara att hitta ett jobb, skulle det sen vara just ett floristjobb är det bara en bonus.

Var nog allt jag hade och säga för idag. Nu blir det tvn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nja, du vet, Björbomål är inte mitt modersmål, så jag har lite svårt för det där.. haha. Dessutom har jag träning i Smedjebacken, så jag hade inte haft tid ändå. Ska åka hem till syster när jag kommer hem sen och umgås med lill pysen. Kunde inte ha blivit mer klockrent med fam E och F ju!

2008-01-31 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0