Nattuggla!

Klockan är över halv två och jag är fortfarande uppe. Ikväll verkar det vara omöjligt att somna.
Ligger bara och funderar en massa och sen är det helt omöjligt att kunna slappna av och somna.
Dagarna går fruktansvärt långsamt just nu. Har hela tiden trott att vi är en dag längre i veckan än vad vi faktiskt är.
Längtar till helgen. Hoppas på att det går och fixa, annars vet jag inte hur det ska gå.. Jobbigt..

Blev iaf en lyckad shoppingtur tidigare idag, eller igår blir det väl då.
Hittade ett par jeans som var helt underbara!
Jaa det förstås, liite för långa var dom ju men som tur är går det ju att fixa till.
Sen hittade jag på en present till Tias och likaså till lilla Ebba.
Jag tänkte jag skulle försöka hälsa på dom så snart som det bara går, nästa vecka kanske.
Ebba har ju blivit stora damen och fyllt ett år!
Måste ha hänt massor sen jag var dit i september. Det var evigheter sen ju!

Nu ska jag krypa ner igen få se om sömnen vill infinna sej! God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0