Huvudvärk!

Ikväll har jag städat kontoren. När jag hade kommit halvvägs fick jag en sån hemsk huvudvärk.
Jag som aldrig får ont i huvudet annars. Kämpade mej igenom resten men det får nog bli en tidig kväll idag.
Mamma och jag ska ju och shoppa imorgon och då lär jag ara vilad =)
Blir nog en storhandling på ICA MAXI med tanke på hur mkt som är slut.
Tandkräm, schampo, hushållspapper, frukt, musli, lactacyd...
En sväng till Borlänge är nödvändig med andra ord.
Jag hade tänkt leta på mej ett par jeans oxå. Inte så vidare kul men man blir himla glad när man väl hittar rätt =) Har dessutom mkt kvar av presentkorten som jag fick när jag fyllde 20 så en ny tröja eller så till våren kanske jag ska unna mej oxå.
Eller ett partylinne kanske.
Vi få la se vad jag hittar. Tycker väl att vårnyheterna ska ha börja kommit nu.

Du är en knepig typ du.. Tydligen är mina sms något du värdesätter.
Varför förstår jag inte men är det så det är så kan jag väl fortsätta skriva då.
Känns lite konstigt att ha en smsrelation bara men visst, visst..

Nu blir det en kopp te och sen sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0