God morgon!

Idag lyckades jag ta mej upp i "rimlig" tid om jag får säga det själv.
Var uppe redan vid nio!
Men så lyckades jag somna i "rimlig" tid igår kväll oxå vilket jag inte har gjort de senaste nätterna.
Just nu snöar det ute. Verkar som att vädret inte riktigt vill bestämma sej för hur det ska vara.
Funderar på om jag ska trotsa snön och gå en sväng iaf.
Känns som att jag har blivit beroende av mina promenader nu..
Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på.
Funderar på att skriva något reklamliknande brev och skicka ut till olika ställen.
Det var ett tips jag fick från arbetsförmedlingen, man skickar ut som typ reklambrev då där man presenterar sej själv och efter ett par veckor ringer man och frågar om dom är intresserade av en.
Värt ett försök iaf..

Hoppas på att Tillman kommer ihåg och höra av sej idag då. Har planer på att hälsa på henne i Torsby några dagar nästa vecka. Bäst att passa på innan man hittar något jobb.

Nu ska jag fixa lite frukost!

Kommentarer
Postat av: stine

så nu kan jag svara iaf :D
det rosa linnet köpte jag på halens.se :)
kram

2008-01-25 @ 11:45:51
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0