Slitigt....

Efter att ha haft energi till tusen hela dagen ligger jag nu här och är helt däckad. Orkar inte röra en fena men å andra sidan så har jag gjort mina plikter för idag så jag kan med gott samvete ligga här. Sov ju i H-mora i natt då och fick där med lite sovmorgon. Uppstigning halv åtta och iväg nån timme senare och ja, ni vet ju att hejdå är smärtsamt vid det här laget. Var och handlade bröd innan jag började. Vid mötet satt Malin där utan arbetskläder. Det visade sej att hennes son var sjuk så hon var bara dit och beställde tills på torsdag. Det blev en slitig dag för min del men så mkt jag hann med på 5 timmar! Kände mej nöjd när jag åkte hemåt. Måndag är ju lika med städning oxå.
Blir inte så mkt mer ikväll. Ska strax se på hockeykväll och sen är det läggdags.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0