Slappdag

Igår bestod dagen av jobb. Jag körde ut blommor till en begravning och tack och lov var den lilla vägen till kyrkan plogad. Var jätterädd att det inte skulle vara det men tack och lov gick det smärtfritt. Resten av dagen blev det både växthus och snitt. Inte alltför sIitsamt utan alldeles lagomt mkt och göra. Efter att ha stängt för tredje dagen denna vecka åkte jag till max och mötte upp Örjan, Svanberg, Knicken och Dennis. Efter lite mat blev det bio. Vad filmen heter minns jag inte men jag tycker att den var helt ok vilket inte killarna riktigt höll med om. På hemvägen blev vi fast bakom en plogbil från Borlänge till Säter. Till slut kom vi antligen hem. Kollade p[ svensson, svensson ocn sen stod det inte pa forran vi la oss. Idag har det varit en sån här underbart slö sändag. Vi låg kvar länge i morse. Efter en dusch gick vi ner till hemköp och handlade. Korvstroganof med ris stod på menyn =) Supergott var det! Sen tittade vi på film. Hann dock inte se klar hela för han var tvungen och börja jobba tidigare. Skjutsade dit honom till kvart över fyra ugnefär. Sen dess har jag kollat på mamma mia, för femte gången eller nåt. Vilken underbar film! Helt klart den bästa jag har sett nånsin, kan aldrig få nog. Men nu är frågan vad man ska hitta pa tills karln kommer hem. Ta hand om disken kanske men sa trakigt. Blir nog att parkera sej framfor tv igen >p
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0