Julbord x2

En ny vecka har startat. Helgen har bestått av mat,mat och mat :P Lite jobb i lördags oxå. I fredags var jag då och förnyade mej i håret lite. Färgen blev annorlunda iaf men vad gäller klippningen blev det inget nytt. Jag trivs ju så bra med frisyren jag har så varför ändra på det?! Jättenöjd med färgen blev jag iaf. Frida är superduktig!
Perfekt dag jag fick tid för till kvällen var det dags för julbord på Buskåkers utanför Borlänge med jobbet. Supermysigt ställe och jättegod mat! Ändå höll jag på och klättra på väggarna innan vi kom därifrån. För när vi väl kom därifrån var det ju dax och bege sej till Örjan :D Han var hemma hos Martina och Mattias och drack några öl så jag gick oxå dit. Var där i nån timme kanske innan vi gick hem och la oss. Lördag var som sagt jobb för min del. En väldigt lugn dag med tanke på att vi hade förväntat oss så mkt mer. När jag slutade åkte jag ut till svärmor och svärfar där Örjan var och sorterade sina saker. Dom ska ju flytta till ett mindre hus så Örjan fick ta reda på det som han hade kvar där. Sen blev vi bjudna på mat oxå =) Himla gott var det och så slapp vi ju fixa ngt själva oxå. I H-mora igen gick Örjan över till en kompis och hjälpte honom flytta nån timme. Sen blev det lite slappande framför tvn med godis innan vi gick och la oss.
Och igår var det så dags för julbord nummer två med släkten på svärmors sida. Gissa om jag var nervös! Staffan och Jenny hämtade oss starx efter ett och så bar det iväg till Kungsfors herrgård där det alltså var julbord. Jättegod mat här med! Efter julbordet åkte vi hem till "morfar" och spenderade några timmar där. Det blev en trevlig dag måste jag säga! Lär ju även säga att det är skönt och ha det överstökat. "Bara" en sida kvar nu.... Idag har det varit jobb som vanligt. Jag fick jobba övertid nån timme och mer lär det säkert bli under veckan. Men det gör mej ingenting. Bara jag får vara ledig onsdag så är jag mer än nöjd. Onsdag råkar både jag och Örjan vara lediga så imorrn kväll blir det Hedemora igen =) Sen vet jag inte när det blir nästa gång =( I helgen jobbar vi ju båda två så jag vet inte om det är lönt att åka dit för nån timme bara. Vi får se.... Den 26:e är det dags för ett besök i Björbo iaf =) Kanske dags för honom och träffa min släkt då? Mormor ska det bli iaf.... Börjar närma sej sova snart här. Imorgon är det en 9-19.15 dag som väntar =/
Natti med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ska jag och M också till mormor och hälsa på. =)

2008-12-15 @ 22:04:20
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis då ska vi också till mormor och hälsa på. =)

2008-12-15 @ 22:05:15
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0