Intensiv tid!

En arbetsvecka har passerat. Eller ja, en "normal" arbetsvecka iaf eller vad man ska säga. Själv har man ju några dagar kvar och jobba innan man får ledigt. Några intensiva dagar väntar nu. Dock tycker jag att dagen var ganska lugn. Jag hade väntat mej mkt mer men vi behövde knappt ha två kassor öppna. Dock hade jag och Malin mkt och göra. Arrangemang och buketter i hundratal! Vi laddar för en storförsäljning i helgen. Ska bli kul och se hur mkt vi säljer.... Gick till 18.15 idag och sen fick jag åka med moster hem som hade varit och inhandlat lite julklappar.
Skönt och slippa åka buss hem! Åt lite tonfiskgifflar med mamma och nu sitter vi och slökollar på tv. Ska nog inte dröja för länge innan jag ska krypa ner. Gissar att morgondagen blir intensiv......
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0