En "monstervecka" är slut!

Nu var det några dagar sen igen. Har blivit dålig på och författa inlägg här :/ Torsdag kväll nu och en "monstervecka" är till ända. Bara lördagen kvar och jobba. Imorgon blir det frissan först. Båda färg och klipp ska det bli. Så himla skönt! Tänkte göra nåt nytt vad gäller färgen men håret blir nog detsamma. Vill inte klippa av mej det nu när det börjar bli lite längd på det  :P Sen har jag en hel ledig eftermiddag! Packat inför helgen har jag gjort och bestämt kläder till kvällen så det blir bara till att göra ingenting helt enkelt :P När hände det sist? Vid 18-tiden ska jag sen dra mej mot Borlänge. Först blir det lite glögg på Blomsterlandet och sen bär det av mot Busåker där vi ska äta julbord =) Ska bli riktigt skoj!
Dock hoppas jag att det inte blir lika sent som sist för efter julbordet bär det iväg till min älskade Örjan :D Som jag längtar efter honom! Pratade precis bort en timme och allt och inget =) Kan bara säga att jag är lyckligt lottad som hittat honom. Kan knappt fatta det! Och på söndag är det då dax för släktträff och julbordet.
Om jag är nervös, lita på det! Hujeda mej! Neej, om man kanske ska krypa i säng då. Klockan börjar bli nu...
Natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0