Givmild!

Trött så in i norden!! Gårdagskvällen blev en trevlig tillställning som vanligt tycker jag. Åt en pizza innan det började trilla in lite folk vid åtta-tiden. Jaa, det blev några fler än bara vi tre till slut. Satt hemma där och drack innan vi gav oss ut på kingen. Blev jag, Märta, Tias, Knicken och nån som jag tyvärr glömt namnet på :P Jag bjöd alla laget runt. Knicken trodde att jag skulle ångra mej idag men vad fanken, man lever bara en gång =) Nån gång kan man göra sånna där tokigheter. 357 kostade min kväll. Man tjänar fett som florist, javisst! Halvtid och allt... En trevlig kväll hade vi iaf men dock var det inte så mkt folk som jag trodde att det skulle vara. Lönehelg och allt. Tror att vi var hemma vid två sen. Var nog inte långt ifrån att jag hade fått en "skavfötters kompis" med hem :P Tur nog blev det inte så... Mådde pyton när jag vaknade imorse. Jag brukar aldrig göra det men nu var det inge kul och vakna upp... Efter ett surt äpple rättade det iaf till sej tack å lov. Tack mamma för det tipset =) Vid ett tiden drog vi iväg till kupolen. Mattias mamma var oxå med och henne gillar jag.... haha! Under färdens gång fick vi en nogrann redogörelse om vilka mjukisdjur Mattias haft som liten :P hhaha! Blev inte så lång stund på kupolen innan min buss gick hem. Hann iaf köpa en grå cardigan på vero modo. Buss var det ja, fast det skulle vara ett tåg. Kan inte förstå varför inte tågen kan gå då det är sensommar och inget fel på vädret. Är det inte lika bra att dom lägger ner och kör med buss istället?! Blir så sur på det där.... Adam var oxå med på bussen. Hemkommen efter nästan en vecka i Skåne hos Emmie. Han hade varit över till Danmark och köpt lite dricka åt oss alla faktiskt, bla en baileys mint. Brorsan kan ibland han oxå =) Annars i eftermiddag så har jag varit med mamma och pappa till dammsjön en sväng och lämnat lite grejor. Antagligen sista gången för i år. Känns inte så vemodigt faktiskt. Jag längtar faktiskt till hösten är här på riktigt. Tända ljus, skön luft, fina färger ute, stickade tröjor, snygga stövlar, hockey.... Jaa, hösten är faktiskt en riktigt skön tid.
Tidigt i säng ikväll. Som sagt, mega trött och dessutom ska klockan ställas på 05.15... Hugedamej! Det blir något det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0