Kalas

Hur länge jag sov idag, det vill jag inte ens prata om! Blev ju inte alltför sent i natt heller egentligen. Vid halv två var jag hemma igen efter att ha hämtat Maria på parken. Innan dess läste jag och satt här för att få tiden och gå. Spelade saning och konka med en "nät-kompis" oxå... haha! Undra när man gjorde det sist egentligen.
Idag har det varit kalas på schemat. Rauno fyller 55 idag så vi var ditbjudna på mat och jordgubbstårta. Resten av Forslundssläktet och mormor var oxå där. Filip och Jon var på ett otroligt bushumör idag, värre än vanligt tror jag... :p Just nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma hem. Han och Ola har varit upp till Timrå idag och köpt en ny bil. Pax och provköra först =) En ny ford mondeo blir det. Är vi släkten ford eller är vi??!! Tror det faktiskt. Men jag får allt se till och bryta det där mönstret. Iofs har mormor en Hyundai men annars är det uteslutande fordar i vår släkt. Återstår att se vad jag ska ha sen. Just nu lutar det åt en polo men man vet aldrig. Den som lever får se....
En ny vecka nu. Bara två veckor kvar och sen är jag inne i arbetslivet. Fick ett sms i fredags. Den 25 börjar vi med teambuilding, 8-20. Saftig start kan man lugnt säga! Sen väntade två dagars utbildning, ev på annat ort. Såna där saker som man helst vill slippa men som antaligen är nödvändiga då. Ska bli skönt när vi öppnar sen och man får börja på riktigt. Ni kan redan nu boka in torsdagen den 18 september, då hoppas jag att ni kommer och hälsar på mej =)

Knappt en vecka kvar nu. Kommer sakna jättemkt =( Sen dröjer det till jul innan nästa visit hemma blir av.
Lång höst.....


Kommentarer
Postat av: M

men pucko du ska ju ha en Ferrari!!!! jaa lång väntan...

2008-08-10 @ 20:35:57
Postat av: M

jaa herregud den jag ska ha kostar bara 5 miljoner o sen vad försäkring o sånt kostar är inte alls mycketXD hehe:D

2008-08-11 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0