Semestern är slut!

Blev en sovmorgon idag med. Var inte så populärt av "chefen" i huset att jag fortfarande låg när hon kom hem på rast. För att kompensera min sovmorgon dammsugade jag hela undervåningen sen. Så när hon kom hem var jag förlåten igen =) haha... Får väl köpa en blombukett senare oxå. Med tanke på sovmorgonen har det inte hänt så mkt idag. Tror Martina hade en lika innehållslös dag för vi satt i flera timmar på msn och bara snackade skit. Där kom oxå dagens bästa som jag bara måste nämna här oxå.
M: Så du har gått lugnt fram nu då? Så han kan prata med dej nu?
C: Jaa, jag måste ha gått lugnt fram och inte stormat XD Tror det är endast jag, Märta och ev Tias som förstår det där men som jag skrattade åt det där, så mkt har jag aldrig skrattat förut. Tack Märta för ett gott skratt :P Något mindre kul är att "semestern" är slut. Idag har jag börjat städa igen :P Gjorde fabriksdelen idag och trots löneförhöjningen med 4 kr så gick det inte ett dugg lättare, tvärtom. Skönt på nåt vis och vara igång ändå. Behövs lite rutiner igen känner jag.
Nu ska jag fixa till mej lite och sen hoppas jag att det håller uppe en stund. En promenad står på schemat =)
Trevlig kväll!

Två veckor kvar nu :D

Kommentarer
Postat av: M

joda MAttias var mee dpå det han ocksåXD

2008-08-12 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0