Packar

Jag har försökt packa lite inför imorgon och fredag då det bär av till Blomsterlandet i Gävle på utbildning. Det blir väl mest arbetskläder som kommer att användas i klädväg men ändå blir det en hel del grejor som följer med. Ska ju sova hos Tess imorgon natt =) Jätteskönt att det gick och fixa det så. Man hinner annars inte mer än hem och vända imorgon kväll förrän man ska upp och tillbaka till Falun för att möta Karin (en arbetskompis som oxå ska med)... Som sagt, pga av övernattningen blir det både det ena och det andra som ramlar ner i väskan. Typiskt mej och alltid lägga ner en massa grejor som sen inte blir använda. Men bättre att vara på den säkra sidan än att stå där och vara utan något sen.
Annars idag var jag ut och gick en sväng på förmiddagen. Tog mej upp ganska så tidigt med tanke på att jag måste komma i säng i skaplig tid ikväll då klockan ringer 05.00 imorrn bitti. Hua, det blir något det!
Duschade sen och värmde lite mat från gårdagens lunch. Blir bara godare och godare det där  =)
Nu ska jag se till att det sista blir packat för imorgon. Sen ska jag kolla hur mkt som behöver sys upp på mina arbetsbyxor och såsmåningom ska jag och städa oxå. Förmodligen hörs vi igen på fredag kväll.
Till dess får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0