Lindesnäs

Segt idag. Jag vet inte när vi kom hem men jag är nog inte helt fel ute om jag gissar på halv fem.... Ganska precis efter inlägget igår kom Fredrik. Vi satt oss på altanen men där blev det kallt ganska så snart. Vid halv tio drog vi oss mot Storänget. Det första vi möter när vi kommer dit är Marcus... Hurra!  Mkt Björbofolk där men som tur var behövde vi inte vänta länge förrän vi åkte iväg. Inga typer man vill umgås med faktiskt. Blev en kul färd i bussen dit iaf... Lindesnäs sen var jättekul! Rydell & Qvick var nog inte riktigt lika bra som i Ludvika... Tycker dock att det hade räckt om det stängt vid två. Tre blev nästan i längsta laget. Blev bussfärd hem oxå. Trött som jag vet inte vad. Dom dumpade av oss vid pizzerian och sen blev det "efterfest" här =) Gick hem vid 7 i morse sen. Jag somnade och sov till elva. Som sagt, det är segt idag. Jag ska hämta Maria, ev Frippe, i Mkfjd i natt eller på parken. Vet inte hur det ska gå till riktigt. Får nog nästan sova lite middag om jag ska orka hålla mej uppe till då. Nu ska jag lägga mej ute i solen en stund. Förhoppningsvis lyckas jag hålla mej vaken.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0